Tagit av oss förlovningsringarna

Det är så att jag har fått eksem eller vad det nu är under förlovningsringen. Jag tror nämligen att det är så att det har kommit fukt under ringer när jag tvättat händerna, smörjt in mig och när jag har tränat. Det är alldeles irriterat och det ser precis ut som russinhud där ringer har suttit. Så nu passar vi på att lämna in ringarna. I min ring ska det stå Mitt hjärta är ditt Olle 9/8-08 och i Olles Mitt hjärta är ditt Therese 9/8-08. Vi har inte tagit oss tiden att lämna in dom innan, hehe. Får se om det har blivit bättre till helgen och sedan vara mer noga att torka mig med handduken under ringen och även ta av mig den när jag tränar och sover. Har ni några tips eller kan tänkas veta vad det är för något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0