Tack för att du visar leg!

Var på systemet idag och köpte lite vin till kvällens trevligheter, Ricasoli bland annat som är så gott.
Som jag inte har skaffat mig något körtkort ännu (jag ska snaaaart) och mitt idkort har gått ut, så får jag andvända mig av passet. När jag väl var framme vid kassan och skulle visa leg så sa tjejen i kassan jag känner i igen dig så du behöver inte visa leg, men tack ändå. Här får du för att du visade. Ett tuggummipaket som det stod, Tack för att du visar leg. Tyckte var snällt : ). Inte för att tuggumina var så goda, men det var trevligt ändå : ). Jag kanske ska punktera att det var första gången jag var på systemet i Ljusdal : ).

Grabbarna i familjen förutom Millis är på ip och kikar på bandy nu, men jag och mamma myser här hemma. Vi ska snart laga god middag.

Ha en mysig kväll!


Ricasoli, ett vin jag tycker ni ska lyxa till med ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0