Redo för Ljusdal

Nu är det klart att vi ska hyra en bil över helgen. 
Var tänkt att vi skulle ta tåget från början men det var så tokiga tågtider, så nu har vi bestämt oss att hyra en bil.
Ska bli så skönt och även mysigt, jag gillar åka bil ibland, med bra sällskap och bra musik. 

Har gjort en packlista, det behöver jag annars glömmer jag en massa.

 

  • Plattång
  • Hårprodukter
  • Ansiktsrengöring 
  • Ansiktskräm & olja
  • Hudlotion
  • Kroppsolja
  • Duschkräm
  • Deodorant
  • Parfym
  • Smink
  • Brun utan sol
  • Nagelfil
  • Nagelolja
  • Underkläder
  • Tröjor
  • Jeans
  • Klänning
  • Linnen
  • Mössa
  • Vantar
  • Mobil & laddare
  • Dator & laddare
  • Drickbart
  • Frukt
  • Kort
  • Kamera
  • Pass
  • Skor
  • Mjukisbyxor
  • Solglasögon
  • Ipod
  • Jacka

Kommentarer
Postat av: Eva, bestemor

Ha dé kul i Ljusdal...men pass??

2008-10-23 @ 21:32:48
Postat av: Anonym

Ja, mitt id-kort är ej giltigt och om vi ska ut så tar jag passet :)

2008-10-23 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0