Hem ljuva hem

Nu är vi hemma i Ljusdal. Resan gick bra, det tog ca två timmar, en lagom åktur.
När vi kom hem bjöds det på tårta, mums. Satte oss i vardagsrummet och tittade
på utröstningen på Idol (Blev så paff när det var Loulou som åkte, hon var grym engligt mig)
och myste framför den tända brasan. Det är så mysigt att komma hem.

Olle gick på nattmatchen i natt klockan 02.00 mellan Ljusdal - Bollnäs, jag behövde sömnen kände jag, så det blev sängen för min del i stället för en ruggig natt där ute.

Nu ska vi snart på lunch till mormor och morfar, vad jag har saknat dom. Jag tror det blir köttfärsbiffar, potatis, sås, ligonsylt och till efterrätt äppelpaj med glass. Det ni :)

Mamma gör högskoleprovet idag, vi håller tummarna för henne!

Kramar Therese

http://www.youtube.com/watch?v=e4V9GeKwLWk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0