Helg frukost

På vardagarna äter aldrig jag och Olle frukost tillsammans eftersom jag börjar klockan åtta och han börjar inte alls än så länge, blir automatiskt sovmorgon varje dag för honom.

Eftersom jag är så morgontrött och kliver upp halv åtta så äter jag ingen frukost alls på morgonen, jag vet att det inte är bra. Jag ska lägga mig tidigare så jag orkar kliva upp på morgonen och äta den viktiga måltiden. 

Men på helgerna tar vi igen vardagarna och äter en riktig mysfrukost. 

 

Har gjort en veckomatsedel nu, ska åka till Ica sen med Cathrine och handla. 

 

Söndag Bali

Måndag Korv & pasta

Tisdag Saffransdoftande fiskgryta

Onsdag Tomatsås och pasta

Torsdag Kycklinggryta

Fredag Middag med tjejerna

Lördag Hemmagjord pizza

Söndag Lasagne 


Kommentarer
Postat av: Östen Sundin

ackackack...frukost måste intagas varje dag annars blir du grinig på jobbet.

2008-10-06 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0