Diksha & helgen

Kom precis hem från jobbet, har idag haft dikshakväll på kontoret. Det är så skönt. En kvinna på kontoret var i Indien i somras och lärde sig diksha. Nu har hon utfört denna energiöverföringen två gånger på mig och jag gillar det verkligen. 


I fredag eftermiddag åkte jag till Stina i Gävle och skulle fixa håret, färga och klippa. Hon är helt fantastisk duktig, vad nöjd jag blev. Ska visa er en bild senare. Fick även två födelsedagspresenter av henne också, tack hjärtat. Kommer använda dem flitigt. Sedan var det tacomys med Stina och Tobias, mums. Precis när jag tog sista tuggen så kom Olle, Cathrine och Stefan och hämtade upp mig för en vidare åktur till Uppsala.

När vi kom fram åkte vi och hälsade på Stefan syster Marie som hade flyttat till en ny fin lägenhet. Efter det bar det av till Tapper för att säga hej, helt underbara lägenhet, den skulle man inte tacka nej till. Som ni förstår blev det en ganska sen kväll, men vad jag hann med mycket denna fredag.

Lördag var det sovmorgon. Sen var det lunchträff på stan med, Cathrine, Stefan, Tapper och Vikholm. Kunde absolut inte missa Liverpool i lördags heller så då blev det O´learys, nachos och ett glas vin för mig och Olle. Sen var det middag på en mysigt ställe inne i stan med Chatrine, Stefan, Erik och Olle. Haha, ser ut som vi inte har gjort något annat än ätit :) 


Söndag slappade vi, var på ett jätte mysigt fik och sen var det bandy.


Kom hem vid 23.30 igår kväll. Ni kan inte förstå vad trött jag var imorse. 

Ikväll blir det en tidig kväll.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Den 15 november åker vi till Uppsala igen, gillar verkligen den mysiga staden och då blir det till och med utegång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0