AfroPowerDance

Hemkommen från en skön dag på jobbet, vilka fantastiska arbetskollegor jag har fått.

När jag kom hem stod maten på bordet och luktade ljuvligt, vilken lyx.

Du är underbar älskade Olle, så glad att Du finns i mitt liv.

 

Olle berättade hur mycket det skulle kosta för oss att gravera i ringarna, det skulle nästan kosta 1000 kronor.

Tyckte det lät överdrivet dyrt, är det så mycket det brukar kosta?

 

Ska träna AfroPowerDance ikväll, längtar till jag får dansa till det trummande ljudet och känna svetten flöda. 

 

AfroPowerDance är dansträning då

kroppen får dansa till trumrytm. Det är väldigt lätta rörelser, 

fast man upplever en tuff träning, svett och en skön känsla.

När Du utövar AfroPowerDance tränar Du upp Din 

kondition, den ger energiförbrukning och 

fettförbränning. Du tränar framförallt ryggen och bålen, 

samtidigt som Din smidighet i höfter och axlar förbättras.

Ben och säte stärks även det.

När man tränar AfroPowerDance dansar man barfota och då får

även fötterna bra träning.

 

Jag blir så glad när jag tränar AfroPowerDance, skaka av mig alla bekymmer. 

 

Prova Du också om Du inte redan har gjort det!

 

Passet har utvecklats av Cecilia Gustafsson, hon är en helt fantastik instruktör.

 

Ta hand om Er

 

Kram Therese


Kommentarer
Postat av: Stina

själv så har man gymmat idag : )

starkare än Hulken !!



Saknar dig med, snart ses vi !



PUSS

2008-10-07 @ 22:03:28
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0