Vilken mysig födelsedag



Enligt mig & jag tror även enligt Olle så var hans födelsedag väldigt lyckad & mysig.

När Olle kom hem från träningen, var det en hel del paket på köksbordet & även två fina buketter blommor en från mamma & Rolf & en från hans mor & far. Han kunde inte hålla sig så han öppnade på direkten alla hans fina paket. 

Det Olle fick i födelsedagspresent

* Boken Den Inre Kretsen av Mari Jungstedt & ett kort som det stod (Nu hann inte den rätta komma i tid - så denna bok är bara ett surugat. Snart kommer Steven Gerrard) han ska få med andra ord Liverpoolspelaren Steven Gerrards nya bok My Captain´s Book av mamma & Rolf.
* En jätte fin mössa som Vickan har gjort, den fick han av mormor & morfar. Gå in på hennes blogg & titta vad fina de är, www.victoriaerhardsson.blogg.se
* Blomstercheck på interflora av mormor & morfar.
* Tiger kalsonger av mamma & Rolf
* En Mp3 spelare av mig.
* Pengar av hans mor & far.
* Kalsonger från Björn Borg av Cathrine & Stefan.
* En skål med en massa gott godis av mamma & Rolf. 

Sen gjorde vi oss klara för att gå till restaurangen Banken. Var mycket gott. Jag, Olle, Chatrine & Stefan åt Färskpasta med oxfilé, fläskfilé, Karl-Johansvampsås & färsk riven parmesan. Mamma åt Bankens panna grillad oxfilé, fläskfilé, kantarellsås, kryddsmör. Vi njöt av den goda maten & flickorna njöt även av det goda vinet, medan killarna fick njuta av vattnet som de har match idag : ). 


Sen vidare hem till oss. Här bjöds det på saffransbulle från Ljusdal, kaffe, julmust & pepparkakscheesecake, mums. 


Verkligen en mysig dag!

Olle spelar match i Uppsala idag & jag & mamma har varit på staden & myst. Jag har inskaffat mig årechoklad med saffaranssmak & ett rött julte : ). 




Nu är jag så trött att jag ska ta en tupplur, sen ska jag julpynta ännu mer, har köpt apelsiner & kryddnejlikor : ). 



Kommentarer
Postat av: stina

Ooh, vad du kommer få ont i tummen efter att du gjort i ordning apelsinerna ;/

2008-11-30 @ 10:52:35
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0