Partypinglan flyttar?



Idag när jag gick hem på lunchen, luktade det ny städat precis utanför dörren & det var grejer utanför grannens dörr. Tänkte inte mer på det. Olle kommer hem & ser lycklig ut.

Olle - Ska grannen flytta?
Therese - Jag vet inte, det kanske hon ska.
Olle - Ja, det var massvis med grejer utanför hennes dörr iaf.
Therese - Ja, det såg jag ju : D

Inte blir vi man ledsen för det : ).

Sen när jag ska gå tillbaka till jobbet & öppnar dörren smiter hennes hund in  i vår lägenhet. Jag ropar in i hennes lägenhet & undrar vad hunden heter & att den smitit in i vår lägenhet, de säger att den heter Olle.

Olle ropar Olle & hunden lyssnar inte, kaos. De som är i grannens lägenhet skiter i att hunden är hos oss & säger att den är inte farlig, klart att han smiter in om ni har öppet. Jäkla puckon, jag öppnade ju dörren för att komma ut & då smet han in mellan mina ben. 

Jag måsta kuta till jobbet, så jag undrar hur det gick för Olle att få ut han. Lät så roligt när Olle ropade på hunden Olle, haha. Ingen hund här inne nu iaf.


Mamma har kommit nu, men är på stan & gör ärenden. Hon glömde den viktigaste påsen hemma i Ljusdal, alla kan glömma. Hoppas mormor & morfar kommer nästa helg med den & julgranen då : ).

Fick iaf jätte mycket grejer ändå, sylter, julskinka, äppelmos, blåbär, lingon, saft, julkorv, kassler, köttfärs, bullar, pepparkakor, glögg, vin, godis mm. 

Vad mycket paket Olle ska få, bordet är fullt : ).

Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Hihihihi, åh vad jag skrattade åt det där med hunden !! :D



och ja, alla kan vi glömma ..

(nämner inga namn .. ) :p

2008-11-28 @ 22:27:28
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0