Myst hos Cilla




Kom precis innan för dörren, det är så mysigt att komma hem nu när adventsstjärnorna lyser i fönstren. 


Jag har varit hos Cilla med stormagen & gjort mina naglar så fina. Är alltid nöjd med naglarna när jag går därifrån, så synd att hon ska ha bebis i december eller januari (beror på om det är en tjej eller kille) eller rättare sagt synd för mig : ). Hinner nog gå en gång till innan bebisen kommer ut till världen & då har vi planerat att sätta en tomte eller ängel på min nagel : ). Medan Cilla har gjort naglarna & pratat så har jag ätit en massa after eight & myst : ). 

Ska sätta igång med middagen nu & sen baka en cheesecake (Olle vill ha det på sin dag). 

Önskar Dig en mysigt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0