Mysigt att ha bestemor & bestefar här

Vilken trevlig dag det har varit. 

Solen har skinit på mitt ansikte, så ljuvligt.

Matchen gick inge vidare för Falu BS idag, förlorade mot ett ryskt lag med 1-5, illa. 
Nya tag i morgon.

När Olle kom hem så gick jag, Olle, Östen och Eva på en restaurang som har kina - och Thaimat, det blev tre rätters, mums. Kändes som jag rullade hem.

När vi kom hem var det Liverpool som gällde, ett glas vin, den underbart goda choklad tåran jag gjorde igår till bestefar. Ska lägga ut receptet på den imorgon, ni måste prova göra den.

Det har även varit paketöppning här, bestefar fick vår gamla cd-spelare som vi har skaffat en hemmabio så behöver vi inte den längre och sen fick han cd-skivan Andra sjunger Olle Ljungström, vi lyssnade på den nyss och den var väldigt mysig. 

Så mysigt att ha bestemor och betefar hemma hos oss. 

Blir nog snart ost, kex och vin. Efter helgen har jag nog gått upp minst 5 kg : ). 

Hppas ni också har haft en mysig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0