Julskyltningen

Oj, så mycket människor det var på gatorna ikväll & vackert var det med alla ljusen som lyste upp på de små gatorna.

Jag & Olle tittade in i resebyrå & hämta en massa resekataloger, som jag berättade tidigare funderar vi på en resa till ett varmt ställe i slutet av maj början på juni där någon gång.



Var även in i den nya klädbutiken IKON & där hittade Olle en väldigt fin tröja från Tiger som han köpte av pengarna han fick av sin mor & far i födelsedagspresent. 
Sen hälsa vi på Cathrine på Intersport & bjöd in henne & Stefan på julfika ikväll hos oss.
Till slut gick vi in på Åhléns & där hittade Olle Kent box 1991-2008 som han ville ha, vilken tur att han hade pengar kvar som han hade fått av sin käre mor & far i födelsedagspresent, så nu finns denna box hemma hos oss : ). Nu är vi hemma, jag kollar på Bonde söker fru & Olle bläddrar i någon bok som fanns i boxen, han är lycklig : ).



Har haft glasyr på mina fina pepparkakor, men oj, det var inte det lättaste, de blev visst fult, men god är dom nog ändå : ) 

Önskar Dig en mysig kväll.
 

Kommentarer
Postat av: stina

Åh, den där Kentboxen vill jag oxå ha !!

Avis ..

2008-11-30 @ 22:05:57
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Eva, bestemor

Gud va ni har det mysigt ofta, Vi har också haft en lungn och mysig helg, dvs varit ledig från Gärde kiosken. I går lördag var jag, tre timmar ute i Birsta o små handlade lite mys pys till advent.

Idag söndag gjorde vi en utflykt i regnet till S-hamn o Hällåsen, och fick se Sirius vinna en stökig match mot B-berg, o Erik fick pris som bäste Sirius spelare, det var kul. Har ni köpt Jöbacks julskiva, på ICA, om inte,Gör det, Änlgar i snön handlar om, er första julern i vår lgh, Sov gott ha en bra jobb vecka.

2008-11-30 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0