Jag behövde. . .

varva ner efter jobbet idag, det har varit så mycket idag att jag nästan ville bara sätta mig på golvet och börja gråta. Sådana dagar är inte kul. Så efter jobbet gick jag till ett bageri och köpte nybakt bröd som vi ska äta till den goda morotssoppan, sen in till en butik & inhandlade underbara julhem (ny tidning), sen vidare hem för att göra i ordning en kopp te och tända lite ljus. Det var så härligt att få sätta sig vid köksbordet med en härlig kopp te & ett bra magasin. Ännu ett magasin som handlar om julen, jag längtar : ). Pratade med Ida & vi kom överens om att vi tar en promenad idag, ska bli så skönt att få frisk luft. 

Tack mamma för att du ALLTID finns där och ger mig energi, älskar dig!

Önskar er en mysig kväll.

Kram ♡

 

Kommentarer
Postat av: Helgas ma

Tack själv lilla gumman. Du vet det går upp så går det ner och tack vare det så kan vi uppskatta upp och medel dagar. Älskar dig! Nu rusera jag

2008-11-11 @ 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0