Hyra film & skumbad

Ätit en otroligt god middag precis som jag & Olle hjälptes åt att laga, Bali. 

Skulle egentligen träna core idag, men Ida hade annat för sig ikväll & Olle är hemma idag från träningen pga. att han känner sig hängig, jag hoppade över träningen också och tränar imorgon ist. Så ikväll blir det att hyra film & köpa lite godis & mysa i soffan. Sen ska vi lägga oss i skumbadet och mysa, jag längtar. Olle köpte nytt skum idag, spännande och se om det var lika bra & luktar lika gott som det förra. Ska även göra en ansiktsmask, denna har jag & jag tycker den är kanon. 
Den kommer från The body shop & är djuprengörande.



Funderar på om det är någon bra ny film som har kommit ut precis?

Kram ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0