Godmorgon vänner

Blev en tidigt morgon idag, lika vackert väder idag också. Det är så vackert, när det är frost på träden, vitt på marken och solen skiner. 

Olle klev upp ur sängen ca klockan 08.00 idag, som de har samling klockan 09.00. Efter det kunde jag inte riktigt somna om så då gick jag upp med duntäcket till soffan. Så nu ligger jag och myser i soffan med magasinet Allt i Hemmet som handlar om Jul Special. Vad jag längtar till julen, det är så mysigt. Det är så skönt med helger kan man ligga och ta det lugnt på morgonen. 

Ska snart gå och fixa en liten helg frukost till mig själv, tänkte tända lite ljus också så blir det extra mysigt.

Önskar er en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0