Ge oss en bil!!!!

Så jäkla less på att vi inte har någon bil. Snart köper jag en fast jag inte har något körkort.

Nästan varje vecka är det ett problem, man är beroende av andra hela tiden. Det är kanske inte så lätt att komma ihåg att vi följer gärna med andra och handlar varje vecka. Jag blir så less på att handla i centrum hela tiden, pengarna bara rullar iväg och stor handla utan bil är tugnt. Får väl se det så att det är bra träning kanske, men svårt att tänka så när man väl bär på kassarna.

Idag får jag ta med mig ryggsäcken och traska mig uppåt ICA MAXI.

ÅHHHHHHHHHHHHHH, vad arg jag är!!!!


Förlåt Olle för att det går ut över dig. Jag älskar dig! Tack för att du står ut med mig : ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0