Det var på tiden



Har nyligen kommit hem, jag har varit på AfroPoweDance passet. Äntligen varit iväg & tränat, välbehövligt! 
Nu ska jag kliva ner i badet, mys. Ska skrubba mig ordentligt ikväll för imorgon väntas en soldusch för mig, jag längtar : ). Ska även hinna med att packa ikväll också, för till helgen åker vi till Sundsvall, jippie! Vad jag längtar! Jag & Olle har inte varit där sen vi flyttade till Falun i augusti, så det är verkligen på tiden. Ska bli underbart att få träffa alla när & kära där. Ska även hinna med lite shopping är det tänkt, mamma kanske kommer upp & gör mig sällskap : ). Olle/Falu BS ska även möta Selånger Olles moderklubb, spännande. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0