Älskling, jag tror du ska börja jobba i thaikök

Haha, ingen morotssoppa för oss ikväll, eller jo, eller nej. Jag hade i lite cayennepeppar eller rättare sagt alldeles för mycket cayennepeppar. Det gick tyvärr inte äta den soppan, den såg så fin ut men efter varje slev så blev det hostattack, oj. Så nu ska Olle äta tomtegröt & ny bakat bröd & jag räkor & ny bakat bröd,
Vilken middag det blev idag : ).

Olle tyckte att jag skulle börja jobba i ett thaikök, ja kanske det : )

Hoppas du har fått en ätbar middag idag : )


Kram ♡

Kommentarer
Postat av: stina

Men stark mat är gott ju sötnosar : )



Hoppas gröten och räkorna smakade bättre ; )

2008-11-12 @ 09:55:17
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa, men inte så starkt : ). Det gick verkligen inte att äta.



Räkorna smakade utmärkt iaf : ).

2008-11-14 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0