Hittat fynd, Innebandy, Julklappar

Igår gjorde jag ett fynd, köpte ett par uggs för halv priset, som hittat : )




Blev tacos till middag igår med vännerna Cathrine, Stefan ochErik här hemma. Efter det blev det att åka upp på Lugnet för att titta på innebandy. Då har vi varit på innebandy i Falun också. Har bekanta där en släkting Patrik Malmström och en före detta bonusbror Erik Hasselberg, så det var roligt att se dem, men resten var ingen höjdare : ). Jag älskar sport men innebandy är inte riktigt den sporten jag gillar att se på. 

Åkte hem till lägenheten och myste framför teven och jag slocknade som vanligt i soffan : ). 


Nu har Olle åkt iväg och gymmat med Stefan innan det är dags för att titta på Liverpool : ).


Vad jag fick i julklapp

* Ansiktsbehandling
* Body Lotion från Decleor
* Pengar
* Presentkort på Kick´s
* Salladskål
* Strumpor
* Resa till Paris
* Muggar från Bruka Design
* Två tröjor från Boomerang
* Ansiktsrengöring
* Ansiktsvatten
* Ansiktskrämer
* Mascaror Dior och Lancome 
* Badoljor
* Hjärtkudde i badkaret
* Trosor
* Neecesärer 
* Film
* Tallrikar
* Stektång
* Potatissticka
* Halsduk
* Vantar
* Huvudmassageinstrument
* Home sweet home skylt
* Sängöverdrag
* Parfymer
* Sminkpenslar och borstar
* Julbock
* Premunation på tidningen Måbra
* Morgonrock
* Choklad
* Bakbok

Nu ska jag och Olle besöka London, Paris garanterat år 2009 och eventuellt New York. Vilket år 2009 kommer att bli : ).

Jag tror det var allt : ).
Verkar som jag har varit väldigt snäll i år : )



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ramlade in här! Menar du att du fick allt detta i julklapp??? Jag tror aldrig jag hört talas om ngn som får så många julklappar, ni måste vara MÅNGA som byter julklappar då? Inte ens min son som än så länge är enda barnet och barnbarnet får så många julklappar, inte i närheten. Förlåt mig, men jag blev bara så chockad!!!

2009-01-03 @ 22:10:58
Postat av: Therese

Ja, det är sant :). Vi är en del som byter klappar med varandra :).

2009-01-03 @ 22:24:21
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0