Usch

Hemkommen från en usch match på Lugnet, Falu BS förlorade mot Skutskär med 5-7. 
Hela matchen var usch! Var det premiärnerver? Var det de snöiga vädret som gjorde det svårt för Er?
Vad det domarna som var emot Er? Eller var det bara en dålig match av Er? Eller var Skutskär bättre än Er? Jag vet inte men det gick inte vägen idag. 

Det var en liten faluklack men en mycket större skutskärklack som hördes. Kändes lite konstigt. 




Blev ingen termos med te idag, jag kokade te men när jag öppnade termosen luktade det usch. Tur att Anna Bergman var på besök i Falun och hade med sig blåbärsglögg, gjorde susen i kistan : ). Som jag även har fått vipkort så får man i halvlek, kaffe och kanelbulle, mums : ).  

Bara att ny tag Falu BS!


Kommentarer
Postat av: Eva, bestemor

Sorry för Falun o Olle, Önskar er bättre resultat, här hemma på Gärde var det riktigt uppåt för laget, dock tyvärr för lite publik, trots att vi körde grillen, Lycka till nästa match, men visst ja då kommer ju SSK p besök o Pappa o Ekke men det, blir väl spännnade eller hur, Tur att det är en vecka till dess så att ni har tid att återhämta er i Falun.

2008-12-06 @ 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0