Målkalas på luciadagen



Vilket målkalas det blev igår på matchen, 15-0. 
Väldigt rolig match att titta på, Falu BS spelade riktigt bra.

Jag tillbringade min förmiddag igår med Ida, Cathrine, Marlene och lite med Erik på staden. Strosade runt i lite affärer och var på fiket Pralin, där blev det en köttbullsmacka, lussekatt och en kopp te, mums. Handla den även en julklapp till mig själv på Byxshopen som mormor & morfar ska köpa av mig som det ska ge mig i julklapp, en jätte fin kofta från Boomerang som jag ska ha på julafton : ). Har provat den förut men tyckt att den har varit lite för dyr men nu var det halva priset, som hittat : ). Hjälpte även Erik med en present till en bebis och självklart gick vi till Polarn & Pyret för att hitta den söta tröjan till lille Rasmus. 

Sen var det den kalla bandymatchen på lugnet som gällde, som blev ett målkalas som sagt. Efter matchen var det middag på O´learys med Olle, Stefan, Cathrine och Erik. Mycket gott och trevligt. Sen åkte Erik hem och vi andra gick hem till oss och bara myste framför teven med lussekatter, julmust och massvis med godis. 

Hoppas att ni också hade en bra lördag, för det hade jag : ). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0