Julfesten på Två Rum & Kök

Igår var jag bara hem och vände, så inget bloggande hann jag med.



Slutade klockan 15.00 igår för att gå till Ann-Charlotte på Orr & Stüffe för att bli fin i håret, jag blev iaf kort i håret och jag fick mycket beröm av mina arbetskollegor att det blev väldigt fint. Jag sa att jag ville spara ut håret (hon klippte av 1 dm) men ändå ha en frisyr, resultatet blev en kort page. Jag som ville ha långt hår, men jag passar väl kanske i frisyren som hon gjorde det : ). Olle tyckte även att det var väldigt fint. 




Gårdagens julfest började på byrån med lite mingel, fick även julklappar. Presentkort på restaurang Banken och en flaska rött, väldigt bra julklappar. Sen gick vi till Två Rum & Kök och åt magiskt god mat. 

Förrätt
Löjrom från fiskare Olofsson i Kalix
bilini, finhackad lök, creme fraiche
Ett gott vitt vin till.

Varmrätt
Kalvfilé, potatisbakelse m m.
Rött vin till.

Efterrätt
Hjortronsufflé, hallonmousse, färska frukter m m.
Vitt vin

Kaffe och chokladpralin. 


Nu ska jag göra mig klar för snart ska jag och Ida gå på staden och uträtta lite ärendet och sen blir det besök hos Cilla och göra naglarna fina, sen är det julfest ikväll med Falu Bs. Jag, Ida och Marlene ska fixa med julbordet för ca 40 st, det är något nytt för mig att göra mat för så många : )

Håll tummarna för Falu BS idag när dem möter Skutskär. 

Kommentarer
Postat av: Stina

Ska bli spännande att se ditt hår !!

Jag har oxå superkort page nu : )

längtar tills vi ses !!

2008-12-20 @ 17:38:35
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0