Fredag är dagen som känns bäst


Vad underbart att det är fredag.
Idag har det varit ett luciatåg på byrån och lussat för oss, mycket mysigt. Mer och mer kommer den fantastiska julkänslan till mig. Snart är det julafton, åh blir alldeles pirrig i helga kroppen när jag tänker på den magiska dagen, det är en underbar dag. Längtar till själva julstämningen, maten, gemenskapen, lugnet och självklart julklapparna : ). 

Ikväll är vi bänkad framför teven och tittar på Idol-finalen. Ska även laga en godmiddag som kommer bestå av fläskfilé, färskpasta, svampsås, parmesan och en god sallad. Spelar mig ingen roll vem som vinner ikväll i idol, jag tycker båda är väldigt duktiga, men Kevin är en person som smittar av sin glädje och det gillar vi. 

Önskar Dig en mysig fredagskväll.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0