Brun som en pepparkaka

Kvällen har bara sprungit iväg. Efter jobbet var jag till Birgittas Hudvård, som jag var så otroligt blek så var det dags för lite färg till alla julfesterna jag ska på i helgen : ). Solarium är ingenting för mig, för det första så är det inte bra för huden och för det andra tar den en evighet för mig att bli brun som jag har så ljus hy, så därför passar soldusch perfekt för mig. 



Linjen syns inte som tur är när jag har kläder på mig, ha ha. Man kan spraya utan trosor, men jag vill inte visa mig helt naken för en okänd person och sen vill man ju se skillnaden : ). Hoppas att färgen håller i sig till julafton, det brukar hålla i sig ca en vecka om man inte duschar i hetvatten länge och många gånger. Det får bli snabba kalla duschar innan jul helt enkelt : ).

Har även fixat våra första julklappar ikväll, dem är till julfesten vi ska på lördag : ). 

På måndag när vi är i Sundsvall så blir det en julklappsdag : ). 

Sov gott & dröm vackra drömmar ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0